1 Kasım 2012 Perşembe

Ouran High School Host Club

Evet sonunda bitti animesi sıkıcı gelmişti bende dizisinin çekildiğini öğrenince dizisine başladım çok eğlenceliydi kahkalar attığım yerler olmuştur ama sadece 6 bölümün türkçe çevirisi var geri kalan 5 bölümü ingilizce alt yazılı izledim fazla anlamasamda yine de konuyu anladım finalı çok sevdim bayıldım kardeşimle tekrar yapacağım beraber izliyorduk ama ben merak ettim dayanamadım izledim kızacak ama olsun bir şey olmaz 


KONUSU:
Hikaye prestijli Ouran Akademisi'nde bir grup erkek öğrencinin oluşturduğu ağırlama klübünde ayağı takılıp tökezleyen Fujioka Haruhi (Kawaguchi) adlı liseli kız öğrenci etrafında döner. Yanlışlıkla antika bir vazoyu kırar, sonuç olarak Haruhi klübe büyük miktarda para borçludur ve o borcunu ödeyene kadar klüpte evsahipliği yapar.
KARAKTERLER
Fujioka Haruhi
(Kawaguchi Haruna)
Ouran Akademisinde burslu öğrenci ilk başlarda bu durumdan hoşlanmasa da duruma alışınca herşeye eyvallah diyor.Bence çok tatlı bir kız ben çok sevdim ama jeton biraz köşeli diyebilirim geç düşüyor.


Suou Tamaki
(Yamamoto Yusuke)
Klübün hem kurucusu hemde Prensi Haruhi ye ilk görüşte aşık oluyor tabi bu durum kızımızın umrunda değil ya çok önem veriyor ona


Hitachiin Hikaru (Takagi Shinpei)
Hitachiin Kaoru (Takagi Manpei)
İkizlerimiz zıpır mı zıpır yaramaz mı yaramaz bir ikili kızlar için konuk klübünde birbirlerine aşık rolünü yapıyorlar kızlar ölüyor bitiyor bu hallerine 


Ootori Kyoya
(Daito Shunsuke)
Favorim benim başkan ağır başlı düşünceli akıllı ama kendine yarar sağlamayan bir işi yapmıyor tam bir teknoloji dahisi haberleşme ağı çok geniş 

Haninozuka Mitsukunu 
(Chiba Yudai)
Honey senpai diyorlar lise 3 sınıf öğrencisi :D tatlı göründüğüne bakmayın istediği zaman  canavara dönüşüyor kareta da şampiyon olmuş 

Morinozuka Takashi 
(Nakamura Masaya)
Mori senpai diyorlar Honey senpai ile birlikteler hep korucusu gerçi pek koruyucuya ihtiyacı yok ama kuzenler ayrılmıyorlar hep birlikteler sessiz sakın bir tip 

İşte böyle dediğim gibi 6 bölümde dahil çevirisi mevcut yeppudaa.com dan ister indirin ister izleyin 6 bölümden sonrasını ingilizce izledim anlaşılıyor yine de 
İyi Seyirler 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder