22 Nisan 2013 Pazartesi

Nora Roberts - Beyaz Düşler

Uzak Doğuyla ilgisi olmayan bir yazı 
Roman Konusunda serilere takılı kalmış durumdayım ama bu seri başka seri süper bir seri
Gelin serisi 
Her Nora Roberts kitaplarında ki gibi detaylara aşırı dikkat edilmiş bu beni sıkmadı aksine hoşuma gitti 
Gelin serisinde planlama işinde çalışan 4 arkadaşın aşk hayatları konu edilmiş 
Mac,Emma,Laurel ve Parker 


Beyaz Düşlerde Mac'in (Mackensie) ve Carter'in aşk hikayesiyle karşı karşıyayız 
Mac-Fotoğrafcı
Emma-Çiçekci
Laurel-Pastacı
Parker-Organize 
Kitabı çok beğendim aşırı sevdim düğünlerde o kadar detay var ki insanın gözünde canlanıyor 
Kızların tipleri yüz ifadeleri ve ölünesi Carter ben şahsen Carter a aşık oldum bir de Mac yanında ben kitapdan aşık olduysam o nasıl olmasın 
Ben bu seriye bağlandım resmen diğer kitaplarının hepsini elime para geçince almayı düşünüyorum eğer almazsam şu an olduğu gibi burada heyecanla maaş günüm gelsin diye beklemekteyim kafayı yeme derecesinde
Macin tipini anlatınca kafamda benim Kate Winslettin bu hali canlandı
Carter ise onun tipini açıklayınca aklıma Chris Pine şansa bak filmindeki hali canlandı dedim bu kadar tatlı olması imkansız ya


Dediğim gibi ayrıntılar çok benimde hoşuma giden etken bu şimdi sırada Emma var onu da merak ediyorum onunda ilişkisi birinci romanda rasladığımız yakışıklı mimarımız Jack ile 
Yani Emma nın işi bira zor 
İlk kitabın konusu 
Nora Roberts, dört kitaptan oluşan Gelin dizisinin bu ilk romanında okuyucularını çocukluk arkadaşı olan ve sonra hep birlikte düğün organizasyonu işine giren Parker, Emma Laurel ve Mac ile tanıştırıyor.  
Nora Roberts, masalsı bir hikayeyi başka hiç kimsenin anlatamayacağı güzellikte anlatıyor. Rocky Mountain News 
Çocukluk yılları boyunca evlerinin arka bahçesinde sözünona düğünler düzenleyerek oyunlar oynayan dört arkadaş için çiçekler, fotoğraflar, tatlılar ve diğer tüm ayrıntılar yaşamlarının bir parçasının haline gelmiştir.Çektiği fotoğraflar gelin dergilerinin kapaklarını süsleyen Mackensie Ellliot, arkadaşları arasındaki adıyla Mac, hayatında çocukluğunda kendisinin yaşayamadığı mutlu anları fotoğraflarıyla ölümsüzleştirmeye adamıştır. İkinci evliliğini yapan babasını neredeyse hiç göremeyen, sürekli sevgili değiştiren annesiyle de sorunlar yaşayan, sonunda mutluluktan umudunu kesen Mac için her şey, önemli bir düğün görüşmesi öncesinde, müstakbel gelinin erkek kardeşiyle karşılaştığında değişecektir. Carter Maguire, Mac'in tipi değildir aslında. Ancak İngilizce öğretmenliği yapan, fazlasıyla sakin ve kibar bu adam, düğün krizleriyle ve annesinin ardı arkası kesilmeyen talepleriyle boğuşan genç kadının hayatında bir ışık oluverir. Mac artık, üç arkadaşının da yardımıyla, kendi mutlu anılarını yaratmayı öğrenmek zorundadır. 

Dediğim gibi Gelin serisi her genç kızın okuması gereken bir seri eminin 4 kızdan birisi favoriniz olacaktır benim ki Emma
Hayallere dalıyorsunuz okurken romantizm hat safhada  
Bende hep düğün planlayıcısı olmak istemişimdir ama tabi imkansız gibi bir şey belki Mac gibi fotoğraf kısmını alırım ama geriye 3 arkadaş kalıyor benim sadece bir tane yakın arkadaşım var neyse 
Kesinlikle okunulacak kitaplar arasına alınması gereken bir kitap 
İyi okumalar...
Bu arada oyunu da var 
Oyunu bu çok güzel oyundu bir saatlik oynadım 
Emma,Parker,Mac ve Laurel 


2 yorum:

  1. Bir sürü Nore kitabım var. İndirimdeyken almıştım ama gel gör ki bir tek Nora kitabı bile okumadım. Ama şimdi merak ettim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okumalısın serinin diğer kitapları da muhteşemdir ama bence en eğlencelisi buydu diyebilirim ama detaylardan hoşlanmıyorsan sıkılabilirsin çoğu kişi bu yüzden Nora okumaz ama ben çok severim kesinlikle bir göz atmalısın

      Sil