14 Ekim 2012 Pazar

Pain/Acı

Genellikle izlediğim filmleri anlatmıyorum ama bu filmden o kadar etkilendim ki anlatamam bol bol spoiler vericem


Şimdi Nam Soon(Kwon Sang Woo) acı duymayan bir adam rolünde ama tat alma duyusu da yok ve buna göre işler yapıyor dayak yiyerek para kazanıyor
Kızımız ise Dong Hyeon(Jeong Rye Won) Hemofili hastası yani kanı pıhtılaşmıyor öyle bir hastalık ilaç kullanıyor
Bunların yolu nasıl kesişiyor peki işte kızımız adamın yanında çalıştığı kişiye borçlu oda kızdan parayı almak için geliyor ortalığı falan dağıtıyor sonunda kız evinden oluyor kızın 5000 dolar depozitosunu da alıyor evden sürekli yolları kesişiyor sonra çocuk buna diyor benim odam var bende kalabilirsin kız bunda kalmaya başlıyor öyle böyle derken bunlar sevgili oluyor kız hastalanıyor hastaneye düşüyor ona yardım etmek için para buluyor kız ayrılmak istiyor kızın sözü de şu daha sağlıklı birini bul 
Çocuk olaya karışıyor 10 katlı bir binanın tepesinden düşüyor kız da orada o sırada çocuk tabi ölecek kız yanına geliyor ağlıyor çocuk ölüyor tam o sırada kar yağmaya başlıyor

Benim duygularım şöyle filmin başından beri çocuğun durumu beni üzdü ailesi ölmüş sanki onun yerine ben üzülüyorum filmin başından beri bende ağlamaklı bir hal vardı zaten sonunda da artık tutamadım kendimi çok ağladım çok üzüldüm bence ağlamak istiyorsanız kesin izlenmesi gereken bir film 
Bu adam tam dram adamı More Than Blue da da izlemiştim orada da ölüyordu hep ağlatıyor beni bir kaç ayrıntı paylaşacağım
Burada kızın sözü var çocuğa diyor ki;Ağlamak istersen bana söyle ben senin yerine ağlarım bu söz beni duygulandırdı
Kız sokak ortasında ağlaması Benim ilgileniyorsun bana babamı hatırlatıyorsun onu çok özlüyorum diye burada da üzüldüm çünkü bende babasını çok özleyen bir kızım...
En çok güldüğüm sahne ellerinin birbirine yapıştığı sahne 
Hastaneye gidiyorlar sonunda kadın diyor hangi bölüm ellerini kaldırıp gösteriyorlar ayy ne güldüm ya
Normalde çok şirin bir adam
 Ost si bambaşka bir şey Yim Jae Bum söylüyor 
Afişleri
Son olarak çocuk kiliseye dua etmeye gidiyor kız için diyor ki

Tanrım Hayatımda
hiç kiliseye gitmemişken bunu istediğim için özür dilerim Ama ne kadar dayak yersem yiyeyim ne kadar kanarsam kanayayım  artık umurumda değil Ama Dong-hyun ağladığında  o ağlayınca kalbim bin parçaya ayrılmış
gibi hissediyorum.Bu yüzden
lütfen ona göz kulak ol Onun için ölmem gerekirse ölürüm
Kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi şiddetle önerilir 
10/9


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder