1 Mart 2013 Cuma

Flower Boy Next Door(Şehirli Rapunzel)


Uyarı Spoiler içerir

İstediğim gibi bir son olmasa da çok güzel final oldu 
Konusu
Hikaye "Her gün onu gözetliyorum" adlı ünlü webtoon'dan alıntıdır. Go Dok Mi kendini dünyadan soyutlamış ve kendini evine(kalesine) hapsetmiştir. Yakışıklı komşusu Enrique Geum'u gözetlemeye başlar. Bir gün Enrique Geum'un onu fark etmesi ve kapısına dayanmasıyla her şey değişecektir. Go Dok Mi, Enrique'nin sayesinde kabuğundan çıkıp gerçek dünyaya adım atar.
Dizi "Oh! Boy" serisinin 3.südür. (Diğer 2'si Flower Boy Ramyun Shop, Shut Up Flower Boy Band)




Burada tanım yanlış aslında gözetlediği kişi Enrique değil onun abisidir.
Dizi Oh Boy serisinin 3. son herhalde bilmiyorum ama Ramyun Shop u izlemiştim diğerini bilmem izlemedim 3 de yakışıklı erkeklerin kol gezdiği bir dizi mutlaka her dizide sizin kalbinize yerleşen biri vardır mesela Ramyun Shop da kızımıza karıcığım diyen kişi benim favorimdi burada da yine başrol değil neyse asıl konumuz 
Oyuncular 

Go Dok Mi
*Ajumma*
(Park Shin Hye)
Çok tatlı değil mi :) Evet kızımız kendini dış dünya dan kısıtlamış sadece yaşamsal faliyetlerini gerçekleştirmek için dışarı çıkan biri apartmana taşınmasına 3 sene olmasına rağmen hiçbir toplantıya katılmamış hiç kimseyle bağlantısı yoktur ve bu olay onun hayatını değiştirecektir

Enrique Geum
(Yoon Si Yoon)
Evet itiraf ediyorum bu da tatlı ama fazla çocuksu bana göre :) Esas oğlumuz Enrique kendisi İspanya da çok ünlü bilgisayar oyunları yapıyor ve Kore ye dönüyor döndüğü zaman Dok Mi yi evi dikizlerken görüyor ve kargaşa neden oluyor :D 

Oh Jin Rak
(Kim Jin Hoo)
Çok hoş değil mi evet evet katılıyorum ölüyorum zaten ona Kendisi webtoon yazarı ama bir türlü başarılı olamamak da en sonunda Şehirli Rapunzel adında bir webtoon yayınlamaya karar veriyor ve başarılı da oluyor bilin bakalım kimin hayatı tabi ki kendi aşkı hakkında 3 yıldır Go Dok Mi ye aşık onu kolluyor özelliklerini biliyor hakkında herşeyi ama açılamıyor ve bir sırrı var

Oh Dong Hoon
(Go Kyung Pyo)
Gif bulamadım bu da yakışıklı çocuk ama çapkın tabi sona doğru işler değişiyor ya neyse Bu Jin Rak la beraber yaşıyorlar webtoon un arka planlarını çiziyor ve kirli çıkı her gece başka kızla sabaha karşı eve gelir Jin Rak da çizimleri bu kadar güzel çizip ve kendine zaman ayırabilmesine sinir oluyor 

Cha Do Hwi
(Park Soo Jin)
Allahım tüylü şey deli etti beni dizi boyunca sevemedim kızı Dok Mi nin lise arkadaşı o zamanlar bir şeyler olmuş araları bozulmuş şimdide kızla barışmak istiyor ama amacı farklı neyse kendine göre birini buldu sonunda

Watanabe Ryu
(Mizuta Kouki)
Bu yavrumuz da Japonya dan taşınan aşçı adayımız apartmana yeni taşınıyor hemen de herkese sevdiriyor kendini içinde kötülük yok saf bir çocuğumuz çok da iyi yürekli Kore yemeklerini öğrenmek için gelmiş iyi ki de gelmiş :D

Gözde olan oyuncularımız bu kadar dediğim gibi istediğim gibi bitmedi ama güzeldi finalı dedim ki keşke Jin Rak la olsaydı sen 3 sene kızı bekle sonra elin uşağı gelsin aşık etsin kızı kendine Jin Rak Dok Mi yi anlayan en iyi kişiydi
Finalınde yıl dönümü için ne yapalım dedi aha dedim Enrique ortada yok bunlar çıkıyorlar mı sevindim ama öyle değilmiş 
Bir kaç tane gif
Çok yakışıyorlar değil mi 
Senin yerinde olmak isterdim canım benim :D


Bu kadar sıradaki dizi

Incarnation Of Money
Daha ilk bölümlerde olduğu için uzun bir ara olacak :D
İyi Seyirler ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder