9 Kasım 2012 Cuma

Ek Tha Tiger


Evet resimden anlaşılıyormu bilmem ama kendisi bir Hint filmi ve izlediğim ilk Hint filmi ama o kadar zevk aldım ki anlatamam Hintli bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine izledim ve gerçekten övgüye layık olduğunu gördüm.
Aksiyon ve Aşk var ama aşk yönü daha belirgin buda beni çeken özelliğiydi  zaten
 
Konusu
Pakistan'ın füzelerinin teknoloji sırlarını satmaya çalışan şüpheli bir Trinity Üniversitesi bilim adamının hikayesini anlatan romantik, aksiyon, gerilim Filmi. Hindistan'a ait hükümet profesörün faaliyetleri hakkında bilgi edinmek için Tiger (Salman Khan) kod adıyla bilinen gizli bir ajan gönderir. Tiger kurgusal bir dans akademisinde okuyan profesör Zoya'ya (Katrina Kaif) aşık olur ve hep beraber Kazakistanda başlayan küba ve şili de devam eden dublinde ilerleyen, Mardin ve İstanbul'a götüren bir roller-coaster yolculuğunda kendilerini buluyorlar.
Karakterler
Tiger
(Salman Khan)
Allahım bir insan bu kadar mı karizmatik olur çok karizmatik bir adam 40 yaşını geçmiş olmasına rağmen çok karizmatik rolü Hindistan ajanı kendisi hükümet için çalışıyor ve Görevi de bir bilim adamını takip etmek ama kızı kendine aşık ederek bilgi etmeye çalışınca işler değişiyor

Zoya
(Katrina Kaif)
Çok güzel değilmi aynı zamanda çok şeker bir kızımız çekici üniversite öğrencisi kendisi Pakistanlı ama sakladığı şeyler var Tiger öğrenmekte gecikmiyor ve adam yıkılıyor resmen
Bu iki oyuncu odak noktası filmde
Müzikleriyle danslarıyla klasik bir Hint filmi ve şarkıları çok hoşuma gitti kalkıp oynayası geliyor insanın ve iki oyncuda çok güzel oynuyor 
Duyduğuma göre gerçek hayatta birliktelermiş tabi emin değilim öyle okudum ama yakışıyorlar 
Küba sahnelerine bayıldım çok güzeldi
Annemin yorumu
Bende herşeyi boşverip öyle bir yerde rahatlamak isterdim 
Bende
Dediğim gibi 3 tane ana müzik onları yayınlayayım
Mashallah şarkısı kendi seslerinden
Saiyaara

Banjaara
Birde Küba da şarkıları var onu da yayınlayayım 
Laapata
Her dinlediğimde şarkılarından büyük keyif alıyorum şarkıların Türkçe anlamlarıda çok güzel hele Saiyaara nın sözlerine bayıldım çok anlamlı
Dediğim gibi kesinlikle izlenmesi gereken filmler listenizde ilk sıranıza koyacağınız filmlerden bir tanesi

İyi Seyirler 
10/9


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder