22 Mart 2013 Cuma

Incarnation Of Money(Aradan Sızma)

Hala izlemediniz mi kesinlikle izlemelisiniz
Spoiler Uyarısı

Evet hanımlar gözünüz Civan görsün o benimdir benim 
Heyecanla beklediğim dizidir kendisi izlemeye başladığımda dedim ki Civanım kendisini hiç bozmamış hep aynı hava aynı çekicilik eee zaten değişmesin 


Aradan sızma yaptım çünkü dizi daha bitmedi 14.bölümü izledik şimdi ise 15.bölümü heyecanla beklemekteyiz forumda ki arkadaşlarla genelde ben izlediğim dizilerin spoiler sayfasına pek takılmam ama bunun müdavini oldum 
Giant ın yönetmenini koltukta görüyoruz adamın yapımları müthiş zaten 
Konusu
Para, sevgi ve tutku konusunda hukuka dayalı bir drama.
Konusu pek yeterli değil ben devreye giriyorum
Kang Seok zengin bir ailenin tek oğludur mutlu bir ailesi vardır ama herşeyin farkındadır babasının ani ölümü annesinin cinayetten tutuklanması üstüne üstlük ihanet ve ailesinin yerle bir olmasına şahit olur işin içine araba kazasında hafızasını kaybetmeside karışınca işler iyice sarpa sarar Eeee işin içinde para olurda şeytanlar olmaz mı olur hemde 5 tane 
Oyuncular
Lee Cha Don/Lee Kang Seok
(Kang Ji Hwan)


Civanım benim ah ah senin uğruna neler yaptım Akrostiş şiir yazıp yarışmaya bile katıldım neyse 
Kendisi o olan olaylardan sonra Lee Cha Don adını alıyor ve savcı olarak başarı bir şekilde mezun oluyor parası da ona arabasıyla çarpan kadın ödüyor ki zamanı gelince bana yardım etsin diye 

Bok Jae In
(Hwang Jung Eum)
Kızımız daha önce Giant ta oynamış hatta orada abisini oynayan adam la bu dizide düşman burada da tatlı ama Giant ta daha bir tatlıydı sanki Saçlarından dolayı herhalde


Ben bu kıza ölüyorum Civanımın rol arkadaşlarını hiçbir zaman kıskanmamışımdır hatta yakıştırdıklarımda vardı ben iyi bir fanım
Kızımız zengin bir annenin gölgesinde büyümüş hiç bir zaman annesinin onayını alamamış bir kız ee tabi durum böyle olunca sürekli kendini ispatlamanın peşinde en son yaptığı ise annesinin parasını alıp estetik olmaya gidiyor Aslında civanımla küçüklükten tanışıyorlar arabayla çarpan kadının kızı o zamandan beri aşık 

Oyuncular bunlar benim fikrim
Aslında geberesice 5 tane daha oyuncusu var sinirlerimi zıplatmak istemiyorum 11.bölüm kilit noktasıydı annesinin kapatıldığı deli hastanesine kapatılıyor isteyerek binbir zorlukla annesinin Kang Seok u bul çabalarıyla resim eline geçiyor anne ve babasıyla olan resimi ve aniden herşeyi hatırlıyor o anki ağlaması ah öldürdü beni tabi annesini kurtarıyor hastanede söylüyor herşeyi kavuşmaları ağlattı beni 
Bu günlerde sadece bunun takibindeyim araya başka hiçbir dizi sokmuyorum ama film izlemeye devam Jackie Chan abimize taktım bu günlerde :D
Bir kaç tane filminden bahsetmeyi düşünüyorum toplu halde
Söz Giant tan açılmışken Bu dizimizde 60 bölüm olsa izlemeyi düşünüyorum
İçimin Yağları eriyen sahneler
Annesi ikisini evlendirmeye karar veriyor birbirlerini yataktan kaçırmak için numara yapıyorlar 
Konu bana hala aşıksın değilsin amaç ispatlamak
Ve 14.bölümde Jae In içip Cha Don a gidiyor ve

Civanım 

 Vee Ost

Benim en beğendiğim Ost efenim 
Vee yazımı sonlandırıyorum Finalde görüşmek üzere 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder