12 Ocak 2013 Cumartesi

K-Pop

Uzun zamandır yazmak istediğim aklımda toparladığım bir konu k-pop aslında bez_cadilari adlı blog arkadaşım gündeme düşürdü bende onun yazısından cesaret kaptım diyebilirim 
K-Pop aslında bende çok yeni bende Kore sevdasına dizilerle başladım k-pop a ise dizi ost leri ile başladım 


İlk Grubum 
SS501
Benim dinlediğim ilk k-pop grubu Love Ya şarkılarıyla bağlandım şu an pek alakam yok ayrıldılar diye duydum umarım doğru değildir 
Favori üyem :Jun
Ft Island

Ben bu grubu Hong Ki nin sayesinde keşfettim şöyle oldu You're Beautiful ilk dizilerimden ben şunların oyuncularını bir araştırayım baktım 3 ü de şarkıcı kimlikleri var Ft Island a Hong Ki nin grubu öyle Bad Woman favorimdir 
Favori üyem:Hong Ki
CN Blue
Aslında tam Boice olduğumu söyliyemem ama k-pop listeme baktığında sen Boice sin dersin şarkılarını seviyorum ama Yong Hwa ve Min Hyuk dışında kalan iki üye hakkında hiç bir şey bilmiyorum Korenin Beatles i diyebilirim müzikleri o tarzda
Favori üyem:Min Hyuk
BigBang

Tam bir V.I.P yım üyeleriyle çok içli dışlıyım hepsini bilirim severim tanışmam geç oldu onlarla ama kalbimi kısa zamanda fetettiler Tonight şarkısı oldu tanışmama sebep favori şarkım tell me goodbye
Favori üyem:SeungRi
2ne1
Bu kızlar bir tane bende Blackjack olarak kendimle gurur duyuyorum kızlarla ilgili herşeyi biliyorum şarkılarını seviyorum ee daha ne olsun biraz geç tanıştık ama ilk tanıştığım gruplardan daha çok tanıyorum favori şarkım lonely
Favori üyem:Min Ji
Yan Gruplarım 
Bunun anlamı yeni yeni tanımaya başladığım gruplar nötr olduğum gruplar
Kara
Aslında bu kızları seviyorum özellikle Nicole bayılıyorum ama Kamilia değilim şarkılarını dinliyorum ama tam tanıdığımı düşünmüyorum istesem araştırma yaparım ama yapmıyorum isteğim yok favori şarkım step
Favori üyem : Nicole
Shinee

Shinee kaç senedir bu işi yaparlar bilmem ama beni kendileri bağlayan iki şarkıları var Ayo ve Hello bayılıyorum bitiyorum hele Ayo nun live performansına bittim diyebilirim Min Ho yu seviyorum tatlı buluyorum çünkü benden küçük o yüzden tatlı buluyorum benden küçüklere yakışıklı demek içimden gelmiyor
Favori üyem : Min Ho
Super Junior


Enerjik çocuklar onların klibini izlerken insan yaşama enerjisi doluyor Siwon sayesinde tanıdım grubu ama yan grubum Elf değilim zaten 3 tane üyesini severim Kyu , Siwon ,DongHae
Bonamana , Sorry Sorry , Sexy Free Single , Superman ve Spy bunlar beni benden alan şarkıları Kyu ile bir gerçek var hep kliplerde gözüme çarpıyordu ama ismini bilmiyordum sonradan öğrendim
Favori üyem:Dong Hae(çok ortak yönümüz olduğunu düşünüyorum)
Girl Generation(SNSD)
Bu kızlara katlanmamın tek sebebi olarak Yoona yı gösterebiliriz bayılıyorum YooNa ama bazende sinirlendiriyor beni diğerlerin tanımam çekmem de işte YooNa var Favori şarkım Oh!
Favori üyem:YooNa
Nuest

Nuest çıktığı ilk zamanda gözüme çarpan gruplardan çok derin değil ilişkimiz ama şirin çocuklar şarkılarıda güzel 
Favori üyem:Ren
Solo
Hyuna
Aslında kızımızın grubu var 4Minute ama daha çok kendisi failiyette ben bu kızı nasıl sevdiğimi anlamadım birden bire girdi kalbime ama çok şirin Buble Pop şarkısına bayılırız 
Lee Hyori
Şarkıları dinlemeden hayran olduğum güzellikte bir insan gerçekten güzelliğine hayranım şarkılarıda çok güzel
Ali
Kendisi bende ost leriyle ünlü onun sesine sahip olabilmek için herşeyi verirdim öyle bir ses var kızda Adele nin Kore şubesi diyebilirim Na Young şarkısıyla ilgili bir sorun olmuş sanırsam ama ne olduğunu bilmiyorum ama güzel şarkı
Onur Konuklarım
JYJ
Ben onları JYJ olarak tanıdım o yüzden DBSK yi bilmem JYJ onlar benim için onur konuğum olarak seçtim çünkü bende yerleri ayrı çünkü DBSK deyken yaşadıkları olayları biliyorum ve hak veriyorum verdikleri karara Get Out favori şarkımdır 
Fly the Sky
Şarkılarının hepsini ezbere bilirim klipleri dizi tadında ama şu an ne haldeler bilmiyorum garip olanda bu ikisinin seside harika o yüzden onur konuğum olarak seçtim
Anti
T-ara
Ben bu kızlara gıcığım yüzlerini bile görmek istemiyorum o derece çünkü birbirlerinin arkasından kuyularını kazıyorlar arkadaşlık duygusu yok sevmiyorum o yüzden ama şimdi yiğidi öldür hakkını yeme sesleri güzel özellikle sevdiğim şarkıları var Cry cry slow ,We were in love ,Lovey dovey bunları dinliyorum şarkıları güzel

Aslında daha çok var çoğu solo şarkıcılar çok dinlediğim kulağıma güzel gelen her müziği dinlerim k-pop da dahil bu bir grup tanıtımı değildir sadece benim fikrimi yazdım renkler ve zevkler tartışlmaz tercihlerime saygı göstermenizi umuyorum sizde fikirlerinizi yansıtırsanız memnun olurum
K-Pop lu günler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder