7 Ekim 2012 Pazar

To The Beautiful You

Eğer izlemeyen varsa yoğum spo içerir okumasın 

Hana Kimi yi izleyen ler bilir konusunu bu da hana kiminin kore veriyonu ben beğendim ana tema aynı ama tabi farklılıklar var 


Oyuncular:
(Choi Minho)
Kang Tae Joon

Sano Izumi nin rolünde kendisi yüksek atlama rekortmeni açıkca söyliyeyim ben MinHo yo daha bir sevdim Sano pek soğuk duruyordu gerçi Minho da ilk başlarda öyleydi ama kızımızın kız olduğunu öğrenince ilk başlarda yine soğuk odadan falan atıyor ama kız gitmeye kalkınca durduruyor SHİNee üyesi kendisi 91 doğumlu

(Choi Sulli)
Goo Jae Hee
Kızımız pek bir tatlı tamam itiraf ediyorum ama ben ısınamadım Ashiya daha bir güzeldi sanki Sullinin bakışları çok tuhafıma gitti ısınamadım kıza f(x) grubunun üyesi 93 doğumlu 
(Lee Hyun Woo)
Cha Eun Kyul
Benim mantar kafam değiştirmeyeceğim tek karakter bu olurdu herhalde tamam Nakatsu kadar çılgın değil ama bununda ayrı bir tatlılığı var.Kendi kendine konuşmaları çok şirin ama öğrenmesi çok geç oldu  93 doğumlu 2005 yılından beri aktörlük yapıyor
(Kim Ji Won)
Seol Han Na
Zararsız gibi görünse de çok zararlıdır yolasım var bu kızı nedense neyse kız rolünü yapıyor kızmamak lazım
92 doğumlu kendisi oyuncu 


Değinmek istediğim iki karakter var ondan sonra yazıma geçeceğim
(So Jun Young)
Ha Seung Ri
Çok hoş değil mi kendisi 2.yurdun lideri Nanba nın yerinde açıkca söyliyeyim bunu daha çok beğendim son bölümlere doğru daha da bir sivriliyor bence ama onu görmeyi çok seviyorum 87 li kendisi 2005 yılından beri aktörlük yapıyor
(Ki Tae Young)
Jang Min Woo
Çok hoş ee işte akraba Seungri nin dayısı :D kendisi Dr. Umeda nın yerinde Dr.Umeda da hoştu ama bu daha bir cazip hem kızımıza da yardım ediyor 78 li ve inanmak güç ama evli temmuz da evlenmişler bu sene herhalde emin değilim 

Arzu'nun görüşleri:
Dediğim gibi tema aynı kız aşkı için saçlarını kestirir erkek kılığına girip erkek lisesine kayıt olur ama aslında çok farklı bir kere Japon versiyonunda yurt liderlerinin üzerinde çok durulmuş ama kore versiyonunda öyle değil 3 lü minho sulli ve hyun woo olaylar bu üçünün çevresinde gelişiyor sadece 2 bölümünde yurt liderlerinin görüyoruz ayrıca 2.yurt liderimiz nanba çok çapkındı ama Seungri de hiçbir şey yok 
Daha final yapmadı son bir bölüm kaldı ama hepsini bir bölüme sığdırmışlar ve oldu bittiğe getirecekler ne olduğunu biz bile anlamayacağız gibime geliyor ama hayal kırıklığı olmasın istiyorum 
Nakatsu kısa zamanda öğrenmişti ama burada bayağı bir zaman aldı 15 bölümde öğrendi bu biraz aşırı oldu çünkü japon versiyonunda ikisi bir olup kızı çok korumuşlardı bunda göremedim sadece Tae Joon nun çabası ama genede 
Eun Kyul erkek olduğunu sanıyordu buna rağmen korudu yine ve erkek olduğunu bile bile sevdi ve bir gif onunla ilgili
Bu olay şöyle ufak 6 7 yaşlarında ağlayarak bir çocuk içeri giriyor Eun Kyul soruyor niye ağlıyorsun 
"Herkes benimle dalga geçiyor" diye
O sırada Jae Hee içeri giriyor 
"Yine benim traş makinemi kullanmışsın" diye
"Benim iki tane babam var diye" devam ediyor çocuk
"Eee işte ne güzel" diyor Eun Kyul
O sırada çocuk sorunca beni kim doğurdu diye ikisinin birbirine bakışı :D
Bu bahsettiğim Eun Kyulun hayali saçma diyor zaten sonunda :D
Sonlarına doğru farkettiğim şey rollerinden çok uzaklaştılar Jae Hee artık erkek gibi davranmıyordu konuşması davranışları falan çok boşladılar ama farklı bir konu işlendiği için izlettiriyor kendini çok şikayetim var ama sevdiğim için bazıları yazmıyorum 
Son bölümü bekliyorum o zaman onunla ilgili bir yazı daha yazacağım 
Bir kaç gif
Burada ne kadar çok üzüldü paşam ya kıyamam


Büyük değişim ilk bölüm ve son bölüm :D



Seungri ve Eun Kyul ile kapanışı yapıyorum finalden sonra buradayım...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder