25 Mart 2013 Pazartesi

K-Idol imajları

Uzun zamandır beynimi meşgul eden bir konu yazayım da şu yük üstümden kalksın
Hepimizin sevdiği oyuncular vardır ve belli imajları vardır benimde imajlar üzerine bir konum olacak
Sevdiğim ünlülerin en çok hangi imajla beğeniyorum 

Yoon Eun Hye
Geçen gün bir nostalji yaptım Coffe Prince nin final bölümünü tekrar izledim ve Eun Hye nin oradaki imajini daha çok beğendim kısa saç kesinlikle yakışıyor ama erkek gibi değil hafif uzamış hali bu hali benim en çok hoşuma giden hali
Kang Ji Hwan
Gerçi benim gözümde civanımın her hali çekici ama onun bir hali var ki beni benden alıyor her gördüğümde iç çekiyorum galiba serseri hallerini seviyorum ayrıca Aşkın gözü kördür filminde de ayrı bir çekiciydi
Hyun Bin
Evet Bini miz askerden döndü ve ilk olarak kahve reklamını çekti yanılmıyorsam her zaman belirttiğim gibi kısa saçlı hali çok kısa  olursa beğenmiyorum ayrıca biraz da yüzü hafif topluysa Bin i benim için tam yemelik çünkü gamzeleri daha çok belli oluyor bayılıyorum
Lee Min Ho
Benim ilk göz ağrılarımdan biridir kendisi Faith de izledikten sonra resmen nasıl halini beğendiğim kafamda oturdu yanaklarının tombişliği sıkasım geldi yanaklarını ayrıca uzun saçın yakıştığını da belirtmek isterim

Kim Sun Ah
Benim nadir unnilerimden çok severim severek izlerim yeniden ekranlara dönmesini heyecanla bekliyorum ben en çok I Do I Do daki kısa saçlı halini beğendim neden bilmem ama yaşına da gitmiş Bence bu son dizide hem alımlı hem seksi bir yönü vardı
(Kendim saçlarımı kısalttıktan sonra herkesin kısa saçını beğeniyorum moralim için :D)

Son Ye Jin
Benim kalbimi fetheden ilk unnim ben bu kadına kesinlikle bayılıyorum Personal Taste de çok beğenmiştim o tipi benim kafama oturdu o halinden başka halini beğenemiyorum ayrıca çok şirin bir görüntüsü var
Jang Geun Suk
Ne kadar You're Beautifulda ki kısa saçlı hayalini beğensemde uzun saç çok yakışıyor hele tepeden topladığı zaman en çok ona yakıştırıyorum saçlarını tepeden topladığı zaman vazgeçemediğim haremimin bir üyesi


Şu an aklıma gelen ve imaji aklımda kalan ünlüler bunlar aklıma geldikçe yine yazmayı düşünüyorum sizde düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız mutluluk duyarım 


2 yorum:

  1. Öncelikle yazı için teşekkürler :) YEH konusunda ben de coffe prince in son bölümündeki saçını sevmiştim hatta oh nihayet kıza benzemiş demiştim :D My fair ladydeki tarzı da hoştu. Lee min hoya uzun saç gerçekten yakışmıştı hyun bin de lee min ho da biraz kilolu halleriyle daha hoşlar JGSnin de en çok baby and medeki tarzını severim nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)
      YEH nin mütevazi hallerine alıştığım için My Fair Lady i pek beğenmemiştim
      JGS ye ben uzun saç daha bir yakıştırıyorum nedense
      Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil