13 Aralık 2012 Perşembe

Vampire Prosecutor 2

Evet Vampir Savcımın 2.sezonunu merakla bekliyordum konusu biliyorsunuz o yüzden bahsetmeyeceğim bol bol spo vereceğim 
Bu 2.sezonda savcımın karizması tavan yapmış nasıl yakşaklı olmuş nasıl karizmatik olmuş tadından yenmez yanı hele o mavi gözlerine öldüğümü herkes bilir 
Tabi diğer elemanları unutmamak lazım 


Min Tae Yeon
Savcım savcım bayıldım yine kendisine tabi imaj değiştirmiş kendisi 
Yoo Jung In

Kızımızın ilk sezonda saçı neydi ya şimdi uzamış kızın güzelliği gelmiş kendine daha da bir güveni artmış tabii hala aşık Savcıma ee haklı aşık olmakta bende olsam bende aşık olurdum seviyorum bu kızı gerçi ekibin hepsini seviyorum 
Hwang Soon Bum
Dedektifim benim hahahah gülüyorum anlatacağım sonunda bu adama daha ilk zamanlarda kanım ısındı çok hoş bir adam savcımla da iyi anlaşıyorlar 2 sezonun son bölümünde baya bir kötü oluyor daya yüzünden neyse neden güldüğüme gelince dediğim gibi bu adama kanım ısındı ilk sezonun 2 bölümünde 
Savcım:Nasıl hissediyorsun
Dedektif:Nasıl hissetmemi bekliyordun ÖLEYAZDIM
Lafına annemin yorumu herife boşuna kanın ısınmamış bizim köylü demesiyle yerlere yattım gülmekten :D o yüzden adamı görünce gülerim hep 
Choi Dong Man
O da zavallım kadrolu olma çabası içinde hehe şeker karakter ama olacak herhalde emin değilim 
Bu sezon yeni bir karakter vardı dizide 
Adından emin olamıyorum emin olunca güncellerim ama adamı çok sevdim otopsi yapan adli tıp uzmanı
Adam gerçekten işinde çok iyiydi harcadılar adamı valla oturup ağladım admın ölmüne hep o köpek yüzünden 
Kötü Kan 
Biz kötü kan diyoruz ilk vampir işini kötüye kullanıyor Savcımıza dedi ki peşimden gelme bütün sevdiklerine zarar veririm güme giden bizim doktor oldu 


Birde adli tıp uzmanımızn evlat edinmek istediği 
Ji Ae
Allahım o ne tatlı kız öyle o kızın yaşadıkları hiçbir çocuğun yaşamasını istemem canım ya çok bağlıydı doktora Ajussi diyordu o öldüğünde başındaydı onunla birlikte ağladım 

Eee tabi Jung In ve Tae Yeon sahneleri vazgeçilmezim hele 4.bölümün fragmanını gördüm neler oluyor dedim meğerse dizinin içinde dizi varmış onun senaryosuymuş dedim keşke gerçek olaydı
Şöyle örnek vereyim :D
Normalde iyi anlaşıyorlar ama maalesef Yeon Jung Hoon yani savcım evli :(
3.Sezonu geliyor önemli yerde bitti ne zaman başlayacak bir fikrim yok araştırma yapmam lazım :D en kısa zamanda bildireceğim 
Eee tabi ilk sezonda olan karakterlerden bir kaçı vardı dizide özellikle ilk sezonda Savcımla barda içen adam abi dediği kişi var eski baş savcı var ölü halde
Bizim ikili için mi yapmışlar yoksa bir animeden mi alınmış bilmiyorum ama öyleyse mükemmel uymuş
2.sezon 5.bölüm
Allahım o gülümsemeye ölünür 
kaçıncı bölümdü hatırlamıyorum  kitapcıda konuşuyorlar 
Dedektif:Ben gençlik dergisinde kapak fotorafıydım yakışıklı seçilmiştim o sene
Savcım:Sen mi 
Dedektif:Ben hep böyle değildim o yaz anneme yardıma gitmiştim tarlada çalışırken kafama traktör çarptı kafam o günden sonra büyümeye başladı 
Savcım : :D
Dedektif:Bende o yüzden kilo aldım kafamla vücüdümün dengesini sağlamak için 
Dedi bir yandan Savcım gülüyor bir yandan ben çok güldüm ya :D
İlk sezon gibi 2.Sezon şarkılarıda çok güzeldi
Muhteşen bir şarkı işte bu Danger
Sıradaki dizim Missing You başrollerinde 
Yoon Eun Hye ve Park Yoo Chun var güzel bir dram izliyorum günü bir takip ettiğim için yazmam uzun sürecek aa o arada bir diziye başlayıp bitirirsem yazarım

Beni Özleyin Anacım Bayyy :D

3 yorum:

  1. ne zamn çıkıçak 3 sezon biliyon mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bilmiyorum spinof tarzında çıkacak mis Vampire diye ama onun tarihinide bilmiyorum sanırım kışın çıkacak

      Sil
  2. wampire detective galiba wampire prosecutorun devamıymış ama konu aynı oyuncu farklı spin-off yani le joon u da seviyoruma am bn yeon jung hoon a alışmıştım uff ya

    YanıtlaSil