8 Ekim 2012 Pazartesi

To The Beautiful You Final

-Spoiler İçerir-
Evet önceki yazımda dediğim gibi final yapıp geldim ve kesinlikle hayal kırıklığı değildi içime sular serpildi ilk önce şu videoyu yayınlayalım sonra hakkında konuşuruz ama mutlaka izleyin tabi final yapanlar...Vazgeçtim sonunda yükleyeceğim 


Kızımız Tae Joo yarışlara hazırlanırken ona yardımcı olmak için elinden geleni yapıyor kahvaltılar masajlar falan ama Tae Joon istemiyor kız diyor bana 1 metreden fazla yaklaşma etkileniyor çocuk neyse.Tae Joon yarış öncesi yarışın yapılacağı yere gidiyorlar ertesi gün yarış var.
Seungri sunbe bunları çok çalıştırınca kızımızın sargısı da çok sıkınca kız bayılıyor tabi arkadaşları falan yardım ediyor gömleğinin düğmelerini açın diyor ve ortaya böyle bir görüntü çıkıyor
Kısa sürede okulda herkes öğreniyor ve tabi ki Eun Kyul kızımızın yanında aldırma falan diyor yurt başkanları müdüre söyleyecekken Seungri onları engelliyor diyor ben sorumluluğu alacağım
Bundan sonra Goo Jae Hee o kadar zor zamanlar geçiriyor ki ağlayıp duruyor beni de ağlattı gidip Sangchu(köpek) ile konuşuyor onunla inlemesi falan üzdü beni Jae Hee her ağladığında bende ağladım çok içli ağlıyor birde onun yerine koydum kendimi
Bunun üzerine Jae Hee okuldan ayrılma kararı alıyor bu duruma en çok üzülen Eun Kyul oluyor hatta tartışıyorlar. Ayrılmadan önce Tae Joon ile zaman geçirmek istiyor yanına gidiyor akşama kadar bisikletle tur atıyorlar dolaşıyorlar ama oturdukları yerin manzarası güzeldi
(Alttaki sarı çizgi ve üsttekiler internetten izleyip çektim o yüzden üzgünüm)
Manzara böyleydi ee tabi aşka geldiler birbirlerine güzel sözler falan söylediler ama kiss olmadan olur mu olmaz tabii
Tae Joon un süpriz kiss'i 
Jae Hee de şok oldu elinden bisiklet falan düştü o derece yani bu olaydan sonra ayrılık sahnesi durağa kadar geçirir ve son otobüse binmeden sarılır Tae Joon a bırakmak istemiyormuş gibi
Ertesi gün yarışmanın olacağı gün Goo Jae Hee okuldan ayrılıyor odada dolaşırken Tae Joon ile geçirdiği günleri zamanları hatılıyor birlikte yattıkları sahne , barfiks sahnesi ve ampul değiştirme 
Banyoda Tae Joonun onu ilk gördüğü sahne canlanıyor ve üzülüyor tabii
Elinde bavul okuldan çıkacakken bakıyor Seungri Sunbe başta bütün yurt orada
 Ve tabi kızımız yine duygulanıyor bütün yurt ona iyi dileklerini sunuyor vedalaşıyor Sunbe ne kadar saklamaya çalışsada üzüldüğü çok belli 
Tabi Eun Kyul la vedalaşmadan olur mu olmaz tabi en zor andı bence çünkü Eun Kyul un yeri Jae Hee de bambaşkaydı çok yakın arkadaştılar
Paşam ya nasıl üzüldü zor tutuyordu kendini ağlamamak için gülümserken bile öyleydi
Sırada Sangchu var :)
Şirin köpek seviyorum tatlılığa bak :)
Ve Goo Jae Hee gider...

Bu arada diğer tarafta son saatler yarışa uzun atlamaya yani bu sırada Tae Joon a Eun Kyuldan telefon gelir sana bir şey söylemem lazım der
Diyerek bombayı patlatır 
Tae Joon bir hışımla soyunma odasına gider eşyalarını toplamaya arkadaşı ona engel olmak isterken çantadan bir defter düşer Goo Jae Hee nin kaybolan günlüğü bakın ne yapmış

Jae  Hee otobüste giderken yanında oturan kadının yarışmayı izlediğini görür kulaklığın birini ister izlemeye başlar Tae Joon un sırası gelir bağcıklar
 Vee atlar engel düşmez sınır 2.31 dır
Goo Jae Hee sevinçten gözyaşlarına boğulur
Tebrikler Kang Tae Joon :)
Neyse  Tae Joon un bir mesaji vardır
"Goo Jae Hee! Beni bekle!" 
Jae Hee başını sallar gözyaşları içinde 
Ve...
Burda Goo Jae Hee pek belli olmuyor ama kız özüne dönmüş mini sarı bir etek üstünde beyaz bluz var golden cinsi köpeğiyle eve yürüyor 
Aaa Eun Kyul dan e mail gelmiş okuldaki son havadisler
Bu arada Eun Kyul milli takıma seçilmiş maça bile katılmış 
Bu ikisine çok sevindim zaten son zamanlarda aşk başlamıştı aralarında evleniyorlarmış gayet de mutlular
Han Na seni öldüresim var naptın ya Sunbe ye çocuğu köle yerine kullanıyormuş ama Sunbe ye gözlükler çok yakışmış pek bir tatlı olmuş
 Kamptan sonra Sunbe dilek tuttuktan sonra karşısına Han Na çıkıyor o zamandan beri aşık hastanede de karşılaşınca fırsat bu fırsat deyip gözüne girmeye çalışıyor son bölümde de Han Na kabul ediyor yaptığı şakalara değilde çocukların verdiği tepkiler beni güldürdü :D hatırladıkça hala gülüyorum pantalon olayına çok güldüm ama smiley falan çok şeker 

Doktor civanım moda okuyacakmış Paris te bence de daha iyi olabileceği bir meslek vücud süper zevklide bence tam adamı diye düşünüyorum 
Bu aralar Goo Jae Hee dertli çünkü Kang Tae Joon dan haber yok aslında var Eun Kyul ona Jeju da olduğunu söylüyor geziyormuş beyefendi o sırada Jae Hee yere düşen defterini almak için eğiliyor
O kim?
Tabi Kang Tae Joon u gören Jae Hee nin yüzünde güler açar :D
Sarılırlar birbirlerine büyük bir özlemle
Sorma Tae Joon hiç kolay geçmemiştir özlem çeken biri olarak biliyorum ve söylüyorum gene sen sevdiğin kız için kalkıp taa Korelerden Amerikaya geliyorsun ama...
Boş verelim özel meseleleri
Öyle bitti işte bir daha birbirlerine sarıldılar
İşte böyleydi hayal kırıklığı kesinlikle değildi bu arada yazdım mı bilmiyorum ama Sangchu Marul demek miş kim köpeğine böyle bir koyar türkçe de garip ama Korece güzel bence 
Sonlandırmadan önce bir kaç resim koymak istiyorum sahne arkasından çekim hataları falan

hehe Öğretmen Byung Min :D çatlak hoca 
Yurt liderleri bence en yakışıklıları Seungri Sunbe
 Bu resime öldüm çok tatlı çıkmışlar :D
Set arası :D Eee değerlendirmek lazım değil mi :D
Çok şekerler sanırım Min Ho nun yanlışı var ona gülüyorlar 
Ve son resim bir anı olarak kaldı üzüldüm bitmesine :(
Sizi çok sevdim çocuklar...

Ve yazımı sonlandırıyorum biraz fotoroman gibi oldu fazla abartı ama bu resimleri çekmek için çok uğraştım değerimi bilin karışık biraz ama umarım güzel olmuştur elimden geleni yaptım

Dip not:Bizimle bu güzel diziyi paylaşan Yeppudaa ya çok teşekkürler Çeviri yapan Shinee Çeviri Grubuna çok teşekkürler ve tabiki emeği geçen herkese büyük teşekkürler

Bu diziden sonra çook fantastik bir dizi bizi bekliyor başrolde Kim Nam Gil var sanırsam öyleydi ama ismini bilmiyorum :D İzlersem bahsederim :)
Okuyan herkese çok teşekkürler ve son olarak video















3 yorum:

  1. sangchu nun türü ne bana söylermisiniz köpek alıcam ama sangchu gibi birşey olsun istiyorum bu şirin şeyin türüne lütfeeeeeeeeeeeeeeen söyleyin

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten cinsini bilmiyorum ama en kısa zamanda araştırıp size geri döneceğim

    YanıtlaSil